2014. március 16., vasárnap

Szerintem miért van szükség az ilyen és hasonló ásványos Blogokra.....

Byste-i kalcedon
        Szerintem azért, mert kell olyan felület ,ahol kedvet kaphatnak és természetesen segítséget az érdeklődők (legyenek csak szülők, akik interaktív kikapcsolódást szeretnének a gyerekeknek, vagy kezdő, ásványok felé hajló amatőrök)
Amikor én kezdtem akkor volt a Móniék által írt MONSTONE.hu, teljesen jó cikkek, gyönyörű képekkel, és természetes ott volt még az a dolog, hogy ezt bárki utána csinálhatja, megkeresheti azokat a csodákat.
A Monstone egyetlen egy hibája, hogy nagy űrt hagyott maga után. Regina a Lelőhely szerkesztésére áldozza idejét, míg M.Gáborék a Geomániát jegyzik. A Geománia és a Lelőhely Magyarországon egy igazi fehérfoltot fedett le. Ezeknek az oldalaknak a szerzői már nem elégszenek meg az egyszerű amatőrök kiszolgálásával, ők már inkább , tudásuk alapján is, már a szakmai közönségnek szólhatnak. természetesen mind a kettő tökéletes segítség egy anyukának, aki gyerekével el szeretne menni a Pilisbe és ott utána nézne, hogy mi is lehet a lábuk alatt, ha a gyerkőc megkérdezné.


       Annak ellenére, hogy nem tudtam Miskolcon ott lenni, őrültem a Sánta Gabiék kezdeményezésének, élménybeszámolót tartottak a börzén. Csak egy dolog lehetett a gond, hogy "csak " szakmabeliek mentek, gondolom el. Mi is voltunk egy ilyenen, mondanom se kell, hogy csak az én családom volt jelen, Krisztián Pisti előadásán. Ha lehet valakinek kalandos beszámolója az garantáltan ő lehet az.
Gondoljunk csak abba, hogy ha egy döntéshozó, vagy egy politikus azzal szembesül, hogy a gyerekei komolyan érdeklődnek az e fajta ásványbarátsággal , mit fog ő tenni. lehet ebből divatot is csinálni, lehet erre több elismerést is szerezni ez által, de ami nekünk fontos, hogy több ember értse meg, nem csak csendes őrültek azok "akik szobáikat telerakják kövekkel".



Ezért örültem Nimbó  utánozhatatlan Blogjának és  Bálinték ötletes oldalának. Egyszerűen hetente kell egy friss élménybeszámoló, hogy legyen mindig ami lázban tartsa a kezdő ásványozókat.


4 megjegyzés:

  1. 1-2 gyűjtőt kivéve teljesen laikus emberek voltak ott az előadásainkon, sőt a hallgatóság fele vagy 2/3-a 12 év alatti gyerek volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor ez nagyszerű, több ilyen kellene.

      Törlés
    2. A MaMiT-os beszélgetésen többek között ez is felmerült :)

      Törlés
    3. Rajta vagyok, csak még kicsit tele van a kezem.

      Törlés