2017. március 27., hétfő

Készletkisöprés, na nálam ez miért nem megy


 Valahogy amióta elhatároztam, hogy kevesebb ásványt tartok a lakásban, egyre  csak több lesz.
Egy két példa:
Volt egy olyan ajánlat az eBayen amit nem lehetett kihagyni. Csupa fluoritok , főleg Németországból, olyan helyekről amik már régóta nem igazán gyűjthetők, vagy csak meddőről .





Ez a Wölsendorfi fluorit már az első alkalommal el is ment és ezzel szinte az egész vételárat vissza is hozta, és mi maradt? Még több kő.
Na de ha ilyenek:

Turmalin  tisztítás közben a sóskasav kikristályosodott, érdekes




Na meg azért ki is tavaszodott, így egy két gyűjtés bele is fért, természetesen itt már nagyon szelektáltam, max.4-5 kövecske, de hát ki a roszsebb állja azt meg, ha egy telérből csak úgy jönnek a szebbnél szebb kavicsok.
Gyönyörű, üde Azurit, malachit Piesky, Szlovákia





Gyönyörű lila , tűs ametisztek, Selmeci hegység







Szóval ha ezeket valaki megálja az....nem én vagyok.

Summa sumárum nem hogy kevesebb lesz a gyűjti, hanem gyarapszik.

és még amiről csak úgy hébe hóba belebotlott az ember, 

Fantom ametisztek, egy még teljesen új helyről,Selmeci hegység



Pedig rajta vagyok , hogy kevesebb legyen, ez egy eBayes kínálatom.

Akvamarin pakisztánból, halványkék tökéletesen átlátszó


Bolíviai remekmű, a természet hatalmas

és a Török csodák, Török ametisztek jönnek, vagy 10 féle formában

Barit utáni álalakos

Klaszikus

A Total DARK

a halvány

a kvarcos bevonatú, gyémánt csillogású

Álalakos lenyomatú






Ezek után látjátok, hogy ez így elég nehéz.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése