2016. december 5., hétfő

Fluoritok Gyöngyösorosziból és Béke táróból, fotó próba.



Sajnos az öreg Canon kompakt gépem leszolgálta az idejét, kellett egy újabb nagyobb felbontású , makrókat is jól tudó gépet venni.
Én úgy gondoltam, hogy megveszem a gépet, ripsz ropsz egy memória kártyát bele teszek és már mehet is a lődözés. Na ilyen egyszerű azért mégsem a fotós élet. 
A kiszemelt egy fekete pénteki áldozat lett Nikon D3300, ami tükör reflexes csoda gép.
Ezek a képek az első próbálkozások, és mivel ez egy ásványos blog, így a fluoritokat vettem elő, amikkel idáig a régi gépemmel nem igen tudtam mit kezdeni.

















































Egyébként rájöttem, szerintem nekem van a legnagyobb törött fluorit gyűjteményem. Eszméletlenül sok a törött , nem épp kristályú. No azért akad épp is, csak igazi "klein aber fein" darabok.

















A végére a Békés halványzöld fluorit



Hogy ne úgy legyünk, mint én Egerben Vincze Béla bórkóstolóján, hogy a gyönyörű vörösborok után kiáltottam már egy könnyű fehér után, itt egy kis levezetés gyanánt.

Selmeci kvarcok, Wurtzit Gyöngyösorosziból, és egy baritos fluoritos darab Gy.orosziból, hogy kerek legyen a történet.







Wurtzit



Hialit, Tarcal



Kvarc, szfalerittel, pirittel










1 megjegyzés: