2013. április 7., vasárnap

Csővári, Keszegi kőfejtő

Mivel minden évben meg kell néznem, hogy Csőváron esetleg felbukkannak  olyan koloncok, amit Körmendi Regina talált hajdanán, csoda szép lila fluorittal a közepén. No ezeket ebben az évben se sikerült megtalálnom.
kalcit a fenti falon
és megint kalcit

és még mindig kalcit

és folytassam még

én rá jöttem , uuuutáááálom a kalcitokat

felüdülésnek egy kisebb ajtónyi......KALCIT

hogy robbantanám fel az egész hegyet és egyenként mazsoláznám át az egészet. Az elődök már hozzá kezdtek.


mivel hamar meguntam a Csővári idő töltést, meg a Danesz is már megmászta a várat a szemközti dombocskán, így irány Keszeg. Na mi volt itt ismét dögivel, szerintem tudjátok. Szép Kalcit, brühüühüüüü.


a patak melett szoktunk elsurranni, be is lehetett volna körbe menni a bányába, de ki akar még több kalcitot találni? Habár Mesics Gábor gyönyörű baritja a Monstonon, elég nagy csábítás , de azért se.

inkább ismét egy kis mészkő, vagy kalcit? ááááááááááááááááááááááá






Danesz bírta, én nem annyira. Ezerszer kapirgálok 50 cm-es hóban kvarcok után, mint jó időben egy napon kétszer is Kalcit után kujtatni.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése